sunnuntai 7. joulukuuta 2008

blogini eka meemi

10 vuotta sitten
1. asuin vielä äitin helmoissa
2. kävin lukiota
3. harrastin aktiivisesti kahdessa eri järjestössä, sotilaskotiliitossa ja SPR:ssä

5 vuotta sitten
1. asuin Kotkassa avoliitossa
2. olin oman alani töissä ekaa vuotta valmistuneena
3. opin paljon uusia juttuja töissä

3 vuotta sitten
1. kävin Thaimaassa
2. erosin
3. itkin melko paljon

Vuosi sitten
1. minusta tuli neulomisaddikti
2. olin hankkinut koiran
3. olin ollut vakiduunissayli puoli vuotta

Tänä vuonna tähän mennessä
1. irtisanouduin vakityöstäni
2. nauranut aivan hillittömästi
3. aloin miettiä alan vaihtoa

Eilen
1. olin töissä
2. söin dippivihanneksia hyvässä seurassa
3. katsoin Shrek 2:sen

Tänään
1. nukuin pitkään
2. menen töihin
3. ulkoilutin koiraa

Huomenna
1. menen töihin
2. on pikkujoulut
3. saan pikkujoululahjan

Ensi vuonna
1. toivottavasti vaihdan alaa
2. olen onnellisempi
3. neulon, virkkaan ja ompelen

Ei kommentteja: